הרשמה לקייטנה 050-340-5413

כל מה שרציתם לדעת על השכרת סאפ

אנשים רבים בשנים האחרונות גילו את הסאפ ואת היכולות הגופניות הנדרשות כדי לחתור בו. מדובר בפעילות ימית שאפשר לבצע אותה כתחביב או ברמה גבוהה יותר והיא מעניינת ושוברת שגרה. מי שלמד לחתור על סאפ לבטח ירצה מדי ליישם את שלמד אך לא תמיד מיד תהיה כוונה גם לקנות סאפ, מה גם שהוא גדול מאד ולא תמיד קל לאחסן אותו בבית ולשנע אותו אל החוף. הפתרון הוא השכרת סאפ תל אביב בחוף שבו מתכוונים לחתור. כך תמורת סכום לא גדול שאפשר לעמוד בו בקלות אפשר להזמין מראש ולהגיע לחתור בהנאה גדולה.

למי כדאי לדעת על השכרת סאפ תל אביב?

יש לא מעט אנשים שדוחים את הלמידה על החתירה בסאפ כי הם לא חושבים שיצליחו ליישם את מה שלמדו אם לא יהיה להם סאפ משלהם. בפועל – בדומה להרבה מאד ענפי ספורט או תחביבים לא תמיד חייבים לקנות את הציוד המדובר והשכרה שלו יכולה להיות הכי נכונה ומתאימה. כך הדבר גם עם השכרת סאפ תל אביב. כאשר מגיעים אל החוף אוספים את הסאפ שהוזמן מראש (או ששוכרים על המקום בספונטניות) ויוצאים אל המים. כך נהנים מהשקט, מהרוגע של הים, מתחושת הלבד מעוררת המחשבות ובסיום – חוזרים את החוף ומחזירים את הסאפ ללא לוגיסטיקה מאתגרת.

הפופולריות הרבה שהסאפ זוכה לה

חתירה בסאפ יכולה להתאים להרבה מאד אנשים ולא בכדי תחום זה הולך ותופס תאוצה כבר כמה וכמה שנים. יש משהו מרתק ומושך באפשרות של שהייה בים לבד כאשר לא מדובר בפעילות המונית או כזאת שצריך בשבילה עוד אנשים מסביב. השכרת סאפ תל אביב חוסכת את ההוצאה הכספית והאתגר של הלוגיסטיקה והשינוע, מה שהופך את ההתמדה בתחביב להרבה יותר נוחה, קלה ומהירה. יש גם מקרים שבהם אפשר להיות ספונטניים וליהנות מהחתירה בלי תכנון מקדים.

מעוניינים לשכור סאפ? צרו קשר עם בית הספר לגלישה Oran Surf Schhol בחוף תל ברוך בתל אביב וקבלו את כל הפרטים הנדרשים. כמו כן, בית הספר של אורן מציע גם חוג גלישה לכל הגילאים וכל הרמות!

שיתוף

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך...

השכרת סאפ תל אביב

קורס גלישה למבוגרים

 קייטנת גלישה מחיר: כמה עולה קייטנת גלישה?

כשהורים מחפשים קייטנה לקיץ עבור הילדים שלהם, הרי שיש לא מעט מאפיינים שיכולים להשפיע על הבחירה שלהם. הם צריכים לקחת בחשבון משתנים שונים אשר יכריעו בסופו של דבר את השאלה לאיזו קייטנה לרשום את הילדים שלהם. 

יש לכם שאלה?

מלאו את הפרטים נציג יחזור אליכם בהקדם.