הרשמה לקייטנה 050-340-5413

קורס גלישה למבוגרים

קורס גלישה למבוגרים תל אביב

קורס גלישה למבוגרים מתאים לאנשים הרוצים ויכולים להתנסות פעילות מאתגרת זאת. מדובר על גלישת גלים אותה ניתן ללמוד בצורה יסודית. יש הרוצים, דווקא, לחתור על סאפ וכאן יהיה צורך בהדרכה קצרה יחסית. התכנים מועברים על ידי מדריכים מנוסים המקפידים על בטיחות מרבית. בית ספר לגלישת גלים בניהולו של אורן וייס עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רב. צלצלו 050-340-5413

קורס גלישה למבוגרים – מותאם לצרכיהם

קורס גלישה למבוגרים מועבר עם מדריכים המודעים ליכולותיהם הפיזיות והמנטליות של אנשים בגילאים מתקדמים. כמובן, כל אחד בהתאמה אישית ולפי צרכיו. הקורס עצמו הינו חוויה נהדרת ומרגשת עבורם, מה עוד שהוא נעשה בסביבת ים האהובה עליהם. ניתן להתאמן אישית או בקבוצות וכך לפתח קשרי חברות עם אחרים האוהבים תחביב זה. ההתנסות טובה לגוף. הפעילות מפתחת סיבולת, מסת שרירים, גמישות, יכולות לתגובה מהירה לסיטואציות מאתגרות שגלי הים מזמנים ועוד. אלו יסודות בריאים המנוצלים היטב גם מחוץ למים. תכני הלימוד עיוניים ומעשיים. העיוניים כוללים הכרת היסטוריית הגלישה, הכרת הגלשן, זרמי המים, השפעת כיווני הרוח על הפעילות ועוד. הלימודים המעשיים כוללים טכניקת גלישה על הגלשן, זיהוי גלי ים שניתן לעלות עליהם ולגלוש בהנאה ועוד.

לימוד בתנאי בטיחות

הקורס מותאם לכל אחד ספציפית. כך כל אחד יכול לזכות בתשומת לב אישית המקדמת אותו הלאה.   המתלמד מקבל גלשן המותאם למידותיו וציוד נדרש נוסף. לפני ובמהלך כל פעילות מועברות הוראות בטיחות. יש להקפיד על שתיית מים, חבישת כובע ומריחת קרם הגנה מהשמש, על התנהלות נכונה בתוך הים ובסביבה המאתגרת שלו ועוד. המדריכים נמצאים בקרבה אליו לטובת השגחה צמודה ותגובה מהירה בעת מצוקה ועוד.

קורס גלישת גלים למבוגרים

שירות מעולה מטעם המומחים

בית ספר לגלישת גלים בניהולו של אורן וייס עוסק בתחום ומומלץ ללמוד בו. שירותיו  מקיפים וכוללים, ייעוץ, הדרכה אישית עם יחס מסור וחם, מחירים נוחים, זמינות ועוד. מנהלו הינו בעל ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים מלימודים, מהשתתפות ושיפוט בתחרויות גלישה, מארגון קורסים למתלמדים בגילאים שונים לאורך שנים ועוד. הוא ישמח להעמיד את התשתית הקיימת לטובת נוספים.

שיתוף

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך...

כל מה שרציתם לדעת על השכרת סאפ

השכרת סאפ תל אביב

 קייטנת גלישה מחיר: כמה עולה קייטנת גלישה?

כשהורים מחפשים קייטנה לקיץ עבור הילדים שלהם, הרי שיש לא מעט מאפיינים שיכולים להשפיע על הבחירה שלהם. הם צריכים לקחת בחשבון משתנים שונים אשר יכריעו בסופו של דבר את השאלה לאיזו קייטנה לרשום את הילדים שלהם. 

יש לכם שאלה?

מלאו את הפרטים נציג יחזור אליכם בהקדם.