הרשמה לקייטנה 050-340-5413

קייטנת גלישה לילדים בתל אביב

שבועות לפני שמתחיל הקיץ, הורים וילדים דנים בשאלה, איזו קייטנה יכולה להתאים להם. כלומר, לאיזו קייטנה הילדים רוצים להירשם, זאת בשביל שלא יבלו את חופשת הקיץ ללא מעש בבית או בקניון. 

שבועות לפני שמתחיל הקיץ, הורים וילדים דנים בשאלה, איזו קייטנה יכולה להתאים להם. כלומר, לאיזו קייטנה הילדים רוצים להירשם, זאת בשביל שלא יבלו את חופשת הקיץ ללא מעש בבית או בקניון. 

במשך השנים, נוצרו לא מעט קייטנות מסוגים שונים, החל מקייטנות כלליות אשר כוללות סוגים שונים של פעילויות וכלה בקייטנות ספציפיות, המתעסקות בתחום עיסוק מסוים. ישנם לא מעט מקומות המארגנים קייטנות, בין אם מדובר במוסדות חינוך, מוסדות עירוניים, מקומות עבודה, ארגוני ספורט, וכן מקומות שבמהלך השנה מציעים חוגים וסדנאות, אזי שבקיץ הם מציעים קייטנת גלישה בתל אביב. 

אחת הדוגמאות הטובות לקייטנה ספציפית, ייחודית ומעניינת, היא קייטנת גלישה, כמו זו שמעביר אורן בחוף תל ברוך עבור ילדים בגילאים שונים. 

קייטנת הגלישה לילדים בתל אביב (תל ברוך) מועברת בחודש יולי-אוגוסט, במחזורי בוקר וצהריים, כשהמטרה היא שהילדים יוכלו ללמוד את רזי עולם הגלישה, לדעת כיצד לעמוד על הגלשן ולגלוש על הגלים. הרבה פעמים כאן הם מתחילים לעשות את הצעדים הראשונים שלהם בדרך להיות גולשים חובבים או מקצועיים. 

למה כדאי לרשום את הילד לקייטנת גלישה?

קייטנת גלישה לילדים בתל אביב היא דבר מאוד ייחודי, לא רק בגלל שהיא מהנה ומיוחדת, שונה מכל קייטנה אחרת, אלא גם בגלל שהיא מעניקה לילדים כלים ויכולות שיכולים לעזור לו, בין אם הוא יבחר להיות גולש חובב או גולש מקצועי. 

במהלך הקייטנה, הילד לומד פרטים רבים ורלוונטיים על הים, על התמודדות בתנאים שונים, כמו כן הוא לומד איך להסתדר בעצמו בסיטואציות שונות. 

אין ספק שזה יכול לעזור לו, לא רק בעולם הגלישה אלא גם במקרים אחרים בחיים. אחד היתרונות הגדולים של עולם הספורט בכלל, זו היכולת לקחת דברים ויכולות שונות הדרושים בעולם זה, וליישם אותם במקרים אחרים בחיים.

מעבר לכל זה, יש את העניין של הכיף, החוויה. ישנן הרבה מאוד קייטנות, אך מעט מה, אם בכלל, יכולות לספק חוויה ייחודית כמו קייטנת גלישה לילדים. 

הרי כאן הילד נהנה משילוב של כל הדברים שהוא אוהב, החל משהייה ארוכה בחוף הים ובים עצמו, פעילות חברתית עם ילדים, ועוד שורה של דברים שהוא לא יכול למצוא בהכרח במקומות אחרים, בטח לא בחודשי אוגוסט. אין ספק שההורים עצמם יהיו מרוצים מכך שהילד שלהם שמח ונהנה. 

כיצד בוחרים קייטנת גלישה לילדים?

מאחר וישראל, כידוע, נהנית מרצועת חוף מרהיבה מצפון לדרום, הרי סביר להניח שישנם לא מעט מקומות שעורכים קייטנות גלישה לילדים. לכן צריך לדעת כיצד לבחור את הקייטנה הרלוונטית. 

קייטנת גלישה לילדים כמו זו שמציע אורן, היא ייחודית ושונה בזכות מספר נקודות. ראשית, היא נערכת בחופי תל ברוך, הנחשבים לחופים מתאימים לגלישה. אל החופים מגיעים גולשים מכל רחבי הארץ בכל ימות השבוע, ובפרט בסופי שבוע. מעבר לכך, הקייטנה כוללת תוכנית לימודים מקצועית ומפורטת שמכילה את כל מה שרלוונטי על מנת שהילדים יוכלו ללמוד גלישה ולהתעסק בה בצורה נכונה. הקייטנה מועברת על ידי מדריכי גלישה ברמה הגבוהה ביותר, שיש להם ניסיון הן בגלישה והן בהוראה של ילדים. 

מעבר לכך, הרי שהקייטנה גם מציעה למידה בקבוצות קטנות. כלומר, כל מדריך עובד עם 5-6 ילדים באופן צמוד. זה מאפשר לו גם לשים לב אליהם טוב יותר, להקפיד על הבטיחות ברמה גבוהה יותר, וכן ללמד אותם בצורה אישית את כל מה שצריך. כל ילד מקבל ציוד מתאים וכן ארוחה במהלך שהותו בקייטנה. 

כיצד נדע שהילד שלנו מתאים לקייטנה?

על פניו, זה אמור להיות קל עבורנו לדעת האם הילד שלנו מתאים לקייטנת גלישה. סביר להניח שאם הוא אוהב ים ואוהב לגלוש, אז הוא בוודאי ירצה לקחת חלק בקייטנה שכזו. יחד עם זאת, אנחנו עדיין צריכים לבדוק האם הוא מתאים לקייטנה או שמא, עדיף לחפש עבורו קייטנה אחרת. 

תחילה הוא נברר איתו, האם הוא בכלל מעוניין בקייטנה כזו. יכול להיות שהוא יעדיף לבלות את הקיץ בקייטנה אחרת. לא כל ילד שאוהב ים, בהכרח ירצה לבלות בו את כל ימי הקיץ, והוא לא בהכרח ירצה לעסוק בגלישה. 

מעבר לזה, אנחנו צריכים לבדוק מה הם התנאים של המקום. לא רק מבחינת הרמה של הילדים אשר אמורים להירשם לקייטנה, אלא מעבר לכך, מה בדיוק התנאים בשביל לרשום ילד לקייטנה, בין אם זה גיל ובין אם אלו תנאים אחרים. 

לסיום, חשוב שנבדוק מה הקייטנה מספקת לילד והאם זה עונה על הצרכים שלנו והאם זה באמת מתאים למה שהילד מחפש בשביל ללמוד את רזי הגלישה ולעסוק בכך באופן כזה או אחר. 

איך רושמים את הילד לקייטנת גלישה לילדים בתל אביב?

לשם כך, אפשר לפנות אל אורן גלישה דרך הטלפון או דרך האתר, לבצע את הרישום. חשוב שנעשה את זה כמה שיותר מהר על מנת שנוכל לשריין מקום בהקדם. אם עושים זאת מספר חודשים לפני מועד הקייטנה, אזי שאפשר גם ליהנות מהנחה מסוימת ולכן משתלם לעשות זאת בהקדם.

שיתוף

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך...

כל מה שרציתם לדעת על השכרת סאפ

השכרת סאפ תל אביב

קורס גלישה למבוגרים

יש לכם שאלה?

מלאו את הפרטים נציג יחזור אליכם בהקדם.